27.12.10

Almost five fingers

L is having her birthday next week, so be prepared to read some posts about that special day. Preparations are started over here!
So sweet, she wants to invite four friends for her very first birthday party. Today we cosily made invitations. Firstly L started to make drawings for her friends and others, invited for her 'adults party', but it appeared to be too much work for her (she's that precisely, it would have taken the whole day). She ended up adding her name at the bottom... No need to mention that I was inspired by stamping Kristel (here she is again :)). Last time HEMA was my eraser supplier, this time it was V&D's turn (another Dutch warehouse).

8 comments:

OrangeFarmhouse / www.moodkids.nl said...

oh wat is die stempel mooi geworden! Ben helemaal jaloers, want ik begin er maar steeds niet aan, heb ideeen genoeg, gum en inkt in huis, maar kan nergens die gutsdingetjes vinden ;-(

OrangeFarmhouse / www.moodkids.nl said...

oh en vergeet ik jullie helemaal veel plezier te wensen met de voorbereidingen....

veel plezier met de voorbereidingen ;-)

Klasina aka @DeHeldin said...

Ik vind vooral het idee van die boekjes ook erg leuk! Mijn meisjes vieren hun verjaardag samen, eind maart, en ik denk aan een regenboogthema voor ze. Zo lekker in het voorjaar. Ik denk dat ik ook voor zulke boekjes ga, 6 velletjes en dan in de regenboogkleurtjes. Bedankt voor het idee!

Unknown said...

funny I am just in the stamp mood as well and want to try to make some...
may I ask where did you buy your tools... to cut the stamp?
Happy Birthday!!!

lightbluegrey said...

@Paul&Paula: in Rotterdam we have this great shop called Harolds with artist supplies. There I bought a basic carving set.

vervlogen dagen said...

Bij de titel van je post moest ik, in combinatie met de foto, meteen denken aan het aantal vingers dat je over had na het maken van de stempels. Na het lezen van de tekst snap ik dat het over de leeftijd van je dochter gaat... Leuk zijn ze. En knap hoor. Ik heb het ook geprobeerd, maar heb nog wel enige oefening nodig!

vervlogen dagen said...

Bij de titel van je post moest ik, in combinatie met de foto, meteen denken aan het aantal vingers dat je over had na het maken van de stempels. Na het lezen van de tekst snap ik dat het over de leeftijd van je dochter gaat... Leuk zijn ze. En knap hoor. Ik heb het ook geprobeerd, maar heb nog wel enige oefening nodig!

Unknown said...

thank you... maybe one day I will make it to Rotterdam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...